Jävla gubbjävel

Det var länge sen jag blev så här arg som jag blev idag på parkeringen på vårdcentralen.

Jag står och väntar nästan 10 min på att någon p-plats ska bli ledig och när en ska åka blinkar jag in så folk vet att det är MIN plats. Tror ni inte då att det är en jävla gubbe som kommer från andra hållet och tar platsen! Jag blir så jävla arg så jag hoppar ur bilen och rycker upp hans bildörr och frågar vad fan han håller på med och förklarar att jag väntat 10 min på en plats och är sen till läkaren!! Gubbjävelns svar: sånt händer...
Jag ställer mig på en förhyrd plats och tänker att får jag böter så kommer jag jaga den där gubben tills han betalar min böter.
Jag springer förbi gubben i trappen upp till vårdcentralen och smäller till honom lite med min axel och skriker rätt ut att om ja inte hade så jävla bråttom hade jag fan slagit till dig din gubbjävel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0