im back

Tada! Sjukt länge sen jag bloggade. Gipset är borta och jag är sjukt glad! Mitt psyke pallar inte med sånt. Vem som helst skulle klara av gips i 6 veckor men inte jag. Är rädd för typ allt...
När dom tog bort skiten svimmade jag nästan. Kändes konstigt på något sätt... Har fått ett handledsskydd som jag blev glad för. Kändes skönt att slippa se armen eftersom den var så jävla smal och kan ju inte direkt böja på handen än. Är duktig och gör alla övningar och försöker använda den som vanligt fast jag typ inte ens kan bära ett tomt glas!! Snacka om svag jag blivit... Jag är bara så glad att jag kan använda jacka igen och slippa den fula äckliga pochon... Ps. Imorgon tänkte jag köra bil igen! Ds.


snygg bränna btw...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0