min helg

Helgen då... Helt sjuk!

I fredags drog vi ner till Alvesta. Jag, rickie och 6 polare. Festen var ju redan i gång när vi kom fram men tog ju inte lång tid för oss att komma igång. Slutade tyvärr i kaos. Men kul innan var det.
På lördagen tog jag mitt pick och pack och drog till Växjö. Erik, hans flickvän, deras kompis och jag röjde. Vi spelade beer-pong, tog roliga bilder med debbies systemkamera, kastade chips, shottade och så där lagom prutt-fulla tog vi oss in till stan? och sen vette fan vad som hände men kul har jag för mig att det var eftersom jag har hört rykten om att vi tog ungefär 300 bilder...

Dagen efter var mindre rolig. Har nog aldrig varit så dålig att jag behövt spy! Sov hela vägen till sthlm i alla fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0