jag är så våååt

Det får bli ett inlägg utan bilder eftersom jag inte hittar sladden just nu...

Hade bestämt mig för att gå till liljeholmen idag efter jobbet även fast det snöade lite.
Men det roliga var att det liksom blev värre på typ Västerbron. Trodde allvarligt talat att jag aldrig skulle komma över för hade världens jävla motvind och det snöade/regnade som fan! Jag var helt jävla dyngsur och höll på att krysa ihjäl. Hade ingen känsel över huvudtaget i benen... Värsta av allt är att buss-jäveln är inställd pga vagnbrist. Vad fan är det för något?! Kassa jävla SL! Får sätta mig på tvärbanan och ta tåget hem istället. Luktade säkert lika illa som en blöt hund. Obehaglig man är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0