överdriver jag?

Alltså nu vet inte jag om det är här är en skit grej eller inte att haka upp sig på. Det kanske är fel på mig inte vet jag men JAG blir så jävla förbannad och ledsen på samma gång.

Loggar in på facebook. Nytt evenemang "födelsedagsfest". Kul tänker jag men visar sig sen att det inte alls var så roligt. Det har planerats en födelsedagsfest för rickie på torsdag (hans födelsedag) utan att jag fått veta något. Grejen är den att jag hade ju självklart också planerat saker för min pojkvän på hans födelsedag och jag själv skulle ju aldrig komma på tanken att ordna något för t ex Madde på hennes dag utan att kolla med Joel först.
Och det kommer ju självklart sluta med att jag får ge mig och fira rickies födelsedag någon annan gång. Kanske nästa år?


Kommentarer
Postat av: madde

EYY!! det kostar 500kr att publicera mitt namn ;)

2011-02-07 @ 16:55:11
URL: http://maaddes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0