fuck fuck fuck igen...

Åååh nu halkar jag efter med bloggen igen... Grejen är den att jag tränar skiten ur mig varenda jävla dag så är helt slut när jag kommer hem från jobbet. Min kropp och hjärna är så slut att jag seriöst tror att jag ska svimma när som helst om jag inte börjar chilla lite. Riv start kallar jag det... 4 jävla veckor...

Så nu försöker jag med ett inlägg som kommer bli helt värdelöst eftersom jag att jag är värdelös på att fota och JAG behöver verkligen en ny mobil eftersom iphone 3 har en VÄRDELÖS kamera!! Fick det sagt också.
Har börjat kolla om Greys Anatomy serien och ligger på säsong två och målar mina naglar i diarréfärg. Tack och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0