börjar om...

Har helt glömt bort att berätta om min fredag. Julia drog med mig ut på stan. Vi käkade middag på Hellström och sen drog vi till Garant. Tog det lugnt men kom inte hem förens 3. Otroligt najs att få komma ut lite!

Big brother är slut och tänkte bädda om sängen. Får sån fet ångest när jag ser sjuk-påslakanen! Jag har faktiskt blivit levande igen! Har slutat med morfin-pillrerna så jag mår inte illa längre, inte trött eller är förstoppad. Det bästa av allt är att jag inte har ont längre och läkarna har lovat mig att skenan sitter som sten och handleden kommer bli bra igen och inga fler operationen. (Vi får väl se). Tänkte börja om med one tree hill från säsong 1. Är kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0