min onsdag

Friskvård idag kl 15.00 prick. Ska ta mig från kungsholmen till årstaberg. Sist var väl i våras/somras någongång. Jag gillar hösten. Lättare med andningen. Frisk luft är najs. Jag ser ut som en riktigt jävla mupp när jag går där på västerbron med RYGGSÄCK. Hallå hur ofta använder man det?! Men jag måste ju ha grejerna som jag hade på mig under dagen med mig hem igen ju så jag måste pinas omkring i den där jävla ryggsäcken.
Jag har verkligen lovat mig själv att sluta med godis och grejer nu. (Ialla fall på vardagarna). Minsta lilla så kör jag ner fingrarna i halsen pch spyr upp det.

Ikväll ska jag ut en sväng till Rickies landställe och kolla på nya huset. Förra huset var mögelskadat så dom var tvungna att riva hela skiten och bygga nytt. Ska också bli najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0