rädd människa

Jag och r kollade två Irene Huss-filmer igår. Jag kunde inte somna sen. Jag är typ ständigt rädd på hösten/vintern. Kanske för att det är mörkt hela tiden... Får ta bilen till bussen, är rädd när jag låser dörren för tror någon ska hoppa på mig bakifrån mm. Kanske har något med när jag var liten när det var någon som var bakom våran häck och kollade på mig när jag lekte med min kanin. Senare på kvällen fick man reda på att en liten flicka (ett stenkast från vårat hus) hade blivit utsatt för en pedofil. Eller den gången när jag, mamma och min lillasyster skulle hem en lördagkväll och vi sitter i bilen och det är någon med scream mask springer runt bilen och rycker i dörrarna. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0