jävla skit torsdag

Idag känner jag mig som Erica från kungarna av tylösand. Lika förbannad!

Imorse när jag går till bussen ser jag att hela busskuren är helt jävla sönderslagen. Den satte dom dit i förrgår. Jävla snorungar som aldrig föddes med någon hjärna!!!

Skulle köpa triss på lunchen och eftersom dom tagit bort avgiften när man betalar med kort tvingade hon mig i kassan att handla något mer eftersom dom förlorade 1 kr. Jävla vad lack jag blev! "Snälla snälla, köp någonting mer" Blää säger jag!

Sen skulle jag hämta ut nya p-piller och min sort var såklart slut så jag fick någon annan skit och när jag öppnar förpackningen blir jag helt förstörd. Det är inte alls samma karta. Jag måste ju klistra fast veckodagarna och ha alarm på mobilen för annars blir det som det hände i somras och det orkar jag inte med.
Det fanns inga veckodagar och kartan får absolut inte plats i min plånbok. JAG BLIR FÖRBANNAD!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0