mälarpaviljongen

Underbara fucking väder. Jag njuter.

Igår var jag och emelie ute och gick. Det var varmt. Ap-varmt. När jag kom hem till R hoppade jag direkt i poolen. 23 grader. dennis och mackan var också där. (som vanligt). helene och ludde kom sen över eftersom jag lovat ludde och raka/klippa honom. Jag klippte rickie och helene ludde.
Blev mycket snack om anayya. Jag tror allvarligt talat att placet heter anayya nu och inte ayia napa. Det har liksom fastnat. Kollegor på jobbet undrade om jag hade några planer för sommaren och berättade att jag skulle till anayya. Anayya? Jag menar ayia napa. Aja, whatever.

Idag ska jag och min far käka lunch på mälarpaviljongen. Mys.
Glider hem vid tre idag eftersom jag tänkte glassa lite vid poolen. Har hört rykten om att ryssvärmen är påväg bort? Skit.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0