helg

Fredag - Helkväll med sara. Käkade grekisk mat och kollade sex and the city 2. Har fått jätte dålig kritik i tidningar men jag tyckte den var grymt bra.

Lördag - Farsta centrum med pappa, anna-karin, systrarna jenny och alice. Kalas sen hos min kusin som fyllt år.
Senare på eftermiddagen åkte jag hem till maddisen. Käkade middag med henne, carro, sanne & filippa. Åkte hem vid halv 9. Drog hem till andré sen. Blev kvar längre än jag trodde. Grymt kul i alla fall.

Söndag - rickie, helene, mackan, dennis och jag käkade thaien till lunch. Hyrde film och köpte en jävla massa ostpopcorn. 3 påsar. Jag gick hem sen och lite senare kom r till mig. Vi kollade på film och käkade mackor.

Jävlar vilket tråkigt inlägg men jag har liksom inte riktigt tid nu. Inga bilder heller. Sug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0