helg igen...

Helgen är slut. Jag är helt död. Har inte sovit många timmar den här helgen. Men vem bryr sig? Den här helgen har varit den bästa på länge!
Fredagen var grymt roligt. Ett crazy gäng at my place. Grillades, sjöng singstar och dansade. Låter kanske inte så jävla roligt. Men alla var taggade och det var hur najs som helst.

Lördagen skulle rickies brorsa firas. Blev middag på Patricia med rickies familj. Vidare till götgatan för dricka mer pilsner. Jag och rickie drog hemåt för att göra tumba osäkert men hände inte så mycket. Mötte upp dennis, drog till rickie och sen hem till mig.

Söndag blev det Benne till frukost/lunch, vidare till bremora för att spela fotboll, hem till rickie med dennis och mackan. Kollade hockey och käkade ost popcorn. Bra avslut på helgen.





sara, wilma, helene, jag, emelie & akkiz

ps. langar upp fler bilder senare. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0