4 dagar

Fyra dagars ledighet. Fyra dagars ledighet från bloggen.
Ska försöka få ihop mina dagar med ett kort inlägg.


Onsdag - disco hos rickies granne. Så där lagom kul. Singstar fanns i alla fall.

Torsdag - Fotboll? Minns faktiskt inte. Kvällen blev det i alla fall hockey och film med rickie, mackan och dennis.

Fredag - Fotboll. Helt 100. Hem till rickie efter med emelie, mackan, dennis, akkiz & ante. Första doppet i poolen. Islängd. Kanonkul. Kvällen drog jag hem till hagen med rickie, dennis och emelie. Ganska kul. Var inte så taggad.

Lördag - upp tidigt. Arlanda stad, väsby centrum, arlanda flygplats med Sanne och Carro. Skulle ju överraska Maddisen och Johanna kl 3 när dom kom hem från sin asien resa. Äntligen hemma!!
Efter det drog jag hem till pappa för att käka middag och umgås med familjen. Hem till rickie sen. Umgicks med rickie, mackan och dennis innan jag och R drog hem till mig för att glo film och sen sova.

Söndag - Gjorde inte speciellt mycket. Var hemma hos rickie med helene, ludde, dennis och mackan. Kollade hockey och sen sova.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0