min helg

Fredagkvällen började med att möta upp Helene, Emelie & Wilma vid bolaget. Handlades ett jävla massa. Hem till rickie. Till bolaget igen. Hem till rickie igen. The guys hade stått för middagen så vi väntade bara. Åt tacos. En jävla massa tacos. Spelade ölspel och bongade. Det började trilla in lite fler folk. Lagom med folk. Dansade, ramlade, däckade. Vaknade vid halv 4 och började parta igen. Ångest!

Lördagen började med att jag och r käkade kebabrulle. Jag åkte hem för att fira min lillasyster som fyllde 6. Tillbaka till Tumba. Plockade upp Wilma. Hem till rickie. Började dricka igen?! Spelade Ölspelet, bongade och sjöng. Tog taxi till statiol, psykadchaufför helt galen, köpte pizza, tog ny taxi hem. SOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0