ikea idag

Jag har länge lackat på rickies olika lakan att dom är för små för sängen men han har tydligen inte fattat det. Så varje kväll den senaste tiden när jag bäddat om sängen (gör det varje kväll. hatar smulor) så har jag gjort att det bara gått att vika in på min sida så han ska få känna hur det känns när lakan blir knöggligt och vaknar av att man ligger på en äcklig madrass.
Han ringde mig för ett tag sen och frågade om vi inte kunde åka till IKEA idag för att köpa nya lakan. Ja tack!

Hoppas han bjuder på middag också för att pain in the as nätter jag haft när jag har legat på äckelmadrass och han spelar data så man blir helt bländad av skärmen.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0