fuck u igen tacosbruden 20 kr!!

Nu ger jag upp. Jag går ut med det i bloggen. Jag bryr mig inte. (Jag vet att mina vänner älskar mig när det gäller sånt här). Jag kan vara riktigt elak ibland. Me like.

Ta t ex tacosbruden 20 kr som förstörde min helg när hon hon hennes boyfriend bodde hos mig.
FAN DET VÄRSTA JAG VARIT MED OM!!!

1. Hon blev lack när hon losade på bowling
2. Hon hade aldrig käkat avocado
3. Allmänt ful dialekt
4. Vi var sugna på en pilnser efter finalen men bruden börja böla på tunnelbanan och ville åka hem.
5. Dom tyckte jag skulle stå för hela middagen. "Här har du 20 kr eftersom vi inte betalade något för tacosen".
6. "Ska du laga middag ikväll?" Fuck off!
7. Jag kunde inte ens prata med hennes boyfriend utan att hon blev sur. Litar hon inte på honom eller? Vart det inte hon som varit otogen?!

Aja, nu har jag sagt mitt. Och jag älskar mig själv. TACK!!!

       

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahha fan ja dör.. hur kan du Miakan?! :P i love you!

2010-03-13 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0