helgen

Fredag - började hemma hos min barndomsvän Rebecca på hennes mottagning. Mycket trevligt! Mötte sen upp sara och drog till snaps. Emelie, ante, dennis och antti var där. Lite senare kom carro. Drog vidare till kungsan för att möta maddisen och joel men stannade inte alls länge. Drog vidare istället till zansibar. Stannade inte länge där heller. Jag och sara drog hem mot tumba istället.

Lördag - rickie, helene, ellan och jag käkade på bennevento. Hade en jävla huvudvärk så jag sov några timmar sen på eftermiddagen. På kvällen gick jag och rickie över till mackan. Dennis, ludde, helene och ellan var också där. Spelade ölspelet och badade jacuzzi.

Söndag - gjorde inget speciellt faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0