flugsvamp till middag

- Hej! Jag heter Michaela och jag har svamp.
- Hej Michaela

Härligt med lite big news! Pallade inte längre så åkte till vårdcentralen. Flugsvamp innan för trosan. Me like not.
Salva och tabletter inhandlat. Nu är jag tillbaka på jobbet och har lite halvsvårt att sitta stil. Det typ kryper i hela kroppen och det skulle vara jävligt najs med en sån där fejk arm som pippi långstrump har. Minns ni? Från en skyltdocka. 

Symtom
De vanligaste tecknen på underlivssvamp är att man får klåda, svullnad och irritation i underlivet. Ibland får man också en vit, grynig, och lite torr flytning från slidan. Den liknar torkad filmjölk eller yoghurt.



Kommentarer
Postat av: Madde

lite FÖR mycket info där!! <3

2010-01-14 @ 15:24:13
URL: http://maaddes.blogspot.com
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAH



- Emelie jag har ont i muttan

- Haha men Mickan då, du kanske har svamp?

- Nej då!

2010-01-14 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0