os mössa

Jag har typ blivit kär i OS mössan. (Jag har väl föllt för grypptrycket). Tänk att flascha med en sån i backen. Najs!
Antingen får man virka? sticka? whatever själv, köpa en på tradera på 1200 eller börja spara i Nordeas olympiafond. (Så länge lagret räcker). 1200 är absolut för dyrt, Nordeas mössor lär vara slut och då finns det bara ett alternativ kvar. Göra själv. No way! Köpa massa garn och sen lär det bli skit fullt för jag kan ju inte. Farmor kanske vill hjälpa mig? Måste ju hitta garn först. Har läst på nätet att allt är slut.. Det känns kört...






btw, OS guld igår kväll! Känns jävligt najs att vinna över den där jävla norrbaggen, Northug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0