bättre helgerna

Aa, det stämmer faktiskt. Den här har varit jävligt bra.

I fredags blev det snabbmat, lets dance & solsidan hemma hos pappa.
Efter det åkte jag och rickie hem till honom och kollade på Gamer. Jävligt mysko film.

Lördagen drog jag och sara hem till sanne. Käkade sushi, blev klippt och kollade på melodifestivalen. Riktigt skit program. Han bögen som är med varje år. Snälla gå och lägg dig. Jag vill inte se ditt fula face där längre. DU SUGER! Efter det drog jag och sara hem till R där det var fest. Han fyllde ju år i onsdags så det blev party i helgen. Gick och la mig vid 6 någon gång...

Igår, söndag sov jag till kl 2 ungefär. Gjorde nada tills vi beställde grekmat och åkte hem till mig. Kollade sen på the ugly truth. Hette den så? Whatever. Höll på att somna typ hela tiden så jag och r somnade tidigt igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0