billigt inlägg utan bilder

Jag och emelie har varit i skärholmen idag. Köpte lite grejs inför ayia napa och försökte hitta ett par billiga shorts på rean (rik som man är) men hittade inte ett skit. Jag måste vara den enda som inte hittar något på reor. :/'

Efter det plockade vi upp helene och drog och solade. Senare vid 9-tiden blev det gymmet på jobbet.

Bilen pajade IGEN påväg hem så pappa fick komma och bogsera hem oss. 4 gången?! Nu blir det fan SLs årskort och köra kollektivt och aldrig mer sätta mig i en bil!!

Blev en rutten film efter det. 101 kvinnor. Sämst!

Rickie och jag ska kolla peter pan nu och imorgon blir det att gå upp tidigt och dra till stan med honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0