April 12, 2010

Hinner inte alls blogga under helgen. Har fullt upp nästan hela tiden.

I fredags blev det snabbt hem till rickie efter jobbet. Käkade middag, fixade mig, jag och rickie gick över till mackan och satt där en liten stund innan jag och alla grabbar drog vidare på fest i storvreten. Meningen sen att dra vidare till en annan fest men det blev kaos (tyvärr lite för ofta nu förtiden). Vi drog tillbaka till festen i storvreten och körde på ett tag tills det tog stopp. Jag och rickie drog hem till mig.

Lördagen gick jag upp vid 2. Jävligt skönt. Drog till bolaget, hem till rickie, fixade mig, käkade middag. Jag och rickie mötte sen upp mackan, dennis och vlad och drog till Olearys där emelie och akkiz + fler var. Meningen var att se matchen där men eftersom all alkohol fanns hemma hos rickie drog vi 9 pers dit och kollade i stället. Jag och r drog hem till mig sen och sov.

Söndag blev det fotboll i bremora och fint väder var det också. Helene, sara, wilma och jag satt på gräset och solade och käkade popcorn. Efter fotbollen drog rickie, mackan, sara, helene, dennis, ludde och jag till heron för att kolla bio. Det blev flickan från ovan. Jävligt värdelös film. Se inte den. Vi kollade inte ens klart på hela...


sara & helene


dennis, ludde & mackan


dennis, ludde och halva mackan


mackans strumpa


ludde, mackan och gaybloggaren klarre


rickie


jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0