klagar

Måste börja mitt inlägg med att klaga på piss-vädret. När det varit sol och varmt flera dagar glömmer man faktiskt bort att det kan bli dåligt väder. Man börjar planera inför helgen att man ska sitta ute på någons altan. Sola och dricka pilsner/cider. Där sprack mina planer. Fuck.

Ett annat klagomål gäller det här jävla slutspelet i hockey. Hur löjligt är det inte? En jävla massa matcher ska spelas. Räcker det inte med att spela en jävla final eller?! Tack och lov att kanal9 finns så jag kan få kolla på mina program ifred!

Tummen upp för min lillasyster som joinade mig i sängen i morse. Mamma skulle lämna henne senare på dagis men ändå vaknar hon själv samma tid så jag lät henne kolla på barnkanelen inne hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0