fredagskväll

Tog ett tag innan vi kom hem till carro faktiskt.
Det skulle handlas på bolaget, handla mat, åka förbi joel för sanne skulle jobba (klippa) och förbi mig för att byta om till fredagsmys-kläder. Det fick bli tacos till middag. Börjar bli lite som en tradition när vi käkar ihop. Hade käkat klart vid 8 någon gång. Sen blev det sappande mellan så ska det låta och talang. Vilka jävla skit program det finns!
Kom hem för någon timme sen (tror jag). Känner mig ganska uttråkad så jag har hållt på med en jävla massa konstiga saker. Städat rummet, försökt få igång min digitala fotoram (fick i julklapp) och nu tänkte jag göra om min blogg ELLER kolla på en film.


mina toppar är för jävla slitiga så jag ser ut som en tovig hund i håret (hur jag en gör) +
att nu är det jävla fettigt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0