blandat skit

Fuck jag suger på att blogga och lägga upp bilder. Jag har ju ingen kamera direkt. Köp aldrig en iphone och tro att du klarar dig på den kameran som finns i mobilen. Den suger hästpung. Min förra sony ericssons kamera var hur bra som helst. Aja, jag är för snål för en kamera just nu så ni får nöja er med ointressant text.

Igårkväll satt jag med helene och frös på en fotbollsplan. Jag har aldrig fattat mig på reglerna när det gäller svid som dom spelar så jag håller mig borta. Glor och snackar skit istället. Sånt som vi brudar är bra på.

Våren har i alla fall kommit till Sthlm och jag njuuuuuter! Skinnjackan har jag plockat fram och solbrillorna på. Me like!! Längtar efter varma sommarkvällar gör jag ju så såklart men det kommer senare.

Den 20:e spelar bajen deras första hemma i superettan så den blir det självklart. Mat, pilsner, bajentåget och match. Me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0