take it off!!!

Tillbaka på jobbet efter tre veckor. Två veckor i ayia napa och en vecka hemma. Fick någon skit där nere på cypern. Svininfluensa sa dom. Men har i alla fall varit riktigt dålig. Feber, hosta, halsont, förkyld och ont i kroppen.
Helgen har varit galen. Sara och jag snurrade omkring i stan i säkert 2 timmar i lördags när vi skulle hämta andreas på t-centralen. Gamla stan, slussen, djurgården, hornstull och överallt var vi. Ring oss om ni behöver hjälp att hitta i stan. Hittar överallt nu!
Hem till sara w sen på kvällen som fyllde 18. Tacos, ölspelet, napa snack och sen krogen. Röjde och svinade!

Söndag och skjutsa andreas till t-centralen. Allt gick hur smidigt som helst tills vi skulle köra därifrån. Bilen gick sönder och där stod vi mitt på vägen i flera timmar. Mamma kom och knöt en dubbelknut runt dragkroken och bogserade hem oss?! ROLIGASTE EVER!!!!


 


jag och issa.


rani, sara, jag och frasse.


sara och jakob.


frasse, andreas och issa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0