allright!

Försökte ha musik på bloggen men blev för irriterad. Tänkte att den kunde vara kul men NEJ! Usch, fy och blä. Aldrig mer!

Igår var jag på middag hos pappa. Bytte bajs blöja på alice. Kissade på skötbordet gjorde hon också...
Sen åkte jag hem till sara där vi fixade oss för en utgång. Jag var inte alls på humör. Men blev bättre sen med lite alkohol i kroppen + att jag mötte Anders Flanders Nyberg på tåget in. Sist vi sågs var på studenten eller?

Laroy och fri bar. Allright!

Från att varit på botten hela dagen slutade kvällen på topp!
Vart är festen?! Här är festen!!

Anders och David plockade upp oss i en taxi på kungsgatan så vi slapp ta nattbussen. Och gratis var det också.



me and hjärtegull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0