tråk och rolig

Det kanske i förrgår när jag skulle hem som var bussen försenad (alla andra dagar också). Så får ap-chauffören för sig att ta en annan väg hem. Och alla på bussen bara sitter där på sina feta arslen och verkar inte bry sig att han kör helt fel väg. Jävla puckon tänker jag och går fram och frågar varför han kör här.
Apan svarar att den här vägen bara tar lite längre tid. Varför ta en väg som tar lite längre tid när det finns en snabbare?! Jävla SL!

Det var den tråkiga och den roliga var att när bussen kör förbi Tumba gymnasium så ser jag min gamla rektor springa. Stackarn ser helt färdig ut. Som att han ska dö när som helst (skadeglädjare som man är). Men vilken krigare till rektor! Den springande rektorn Alf Solander.


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHHAH men du är ju sjuk!!!!! jag ska maila ditt inlägg till honom HAHA

2009-09-18 @ 09:49:21
URL: http://maaddes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0