tpl så jävla stenhårt

Igår var det typ första gången som jag och R verkligen umgicks efter resan. Eller umgicks och umgicks. Jag satt vi datorn. Han satt vi datorn. Sa god natt och sov.

Har inte sovit så värst bra i natt måste jag erkänna. Vaknat hela tiden. Svettats, druckit och haft så jävla ont i halsen. När ska jag få bli helt frisk?!
Var rätt taggad på att få gå ner till gymmet idag efter jobbet men det kan ju jag fet glömma!

Astmamedicinen är snart slut och måste boka tid hos en läkare för att få ut ny. Dom vet ju att jag har det så varför behöva gå dit varenda gång? Men det får bli nästa vecka eftersom vi är kort om folk på jobbet.

Allt suger hästpung just nu!


Kommentarer
Postat av: sara

då är vi två.. TPL!!

2009-09-08 @ 12:09:16
URL: http://saramjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0