möss och vantpremiär 25 september

Sanne har fixat min utväxt idag. Ljusare och någon centimeter kortare. Om man ska klippa sig är hon ett måste. Hon är grym! eller vad säger du maddisen? ;)  

Maddisen har ju flyttat så vi bestämde oss för att ses när jag var färdig. Hon visade mig lägenheten. Drog sen vidare till förorten för att äta middag. Bara hon och jag på mitt golv framför idol.

Maddisen drog sen till stan för att hämta boyfrienden och jag åkte till emelie. Hon bad mig klä mig varmt. En långärmad, en tjock tröja, långkalsonger, mjukisbyxkor, halsduk, mössa och vantar. WTF?! Jag hatar att frysa. Därför jag hatar hösten och vintern. Spelar ju ingenroll om man har världens tjockaste jacka. Fryser ju fortfarande om benen. Termobyxor?! Hell no!! Emelie tog bild men jag är en slarva så jag har no idea var sladden till datorn är så bild kommer imorgon. Vi hade i allafall fruktansvärt roligt på våran prommis.

Nu blir det sängen, fjorton suger och sen sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0