history

Kom att tänka på den gången sanne & jag var ute på krogen. Vi skulle ta nattbussen hem och hon hade feber så jag skulle tydligen hålla mig vaken eftersom hon var sjuk och behövde sova. Men hon om någon borde veta att mig kan man aldrig lita på. Somnar jämt innan Gullmarsplan ju. Men vi båda somnar i alla fall och sanne vaknar. Hon kollar på displayen och känner inte alls igen nästa hållplats. Hon går fram till chauffören och det visar sig att vi är på motorvägen påväg till s-tälje. Klockan var väl 6 på morgonen och svinkallt. Det var bara att sätta sig i en taxi tillbaka hem. Sånt händer bara mig.



sista utgången innan thailand 15 dec 2007


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hahahaha :D vad roligt det är nu när man tänker tillbaka på det!

2009-09-24 @ 08:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0