hatar fortfarande rubriker

Mötte upp rickie efter jobbet. Blev en sväng på stan innan tacobar. Jag hittade som vanligt en jävligt massa najsiga kläder. Obegränsat med pengar? Ja tack!! Aja, inget shoppande i alla fall. R bjöd på middag som han lovat. Hemma sen plockade jag ihop lite grejs, hyrde film och åkte hem till r. Han hade köpt en ny tandborste till mig. WTF?! Ny person?!?! Aja, vette fan. Får se hur det blir..

Miffot ligger i alla fall och sover och här sitter jag. Varför sova bort livet liksom?


sommaren 2006


Kommentarer
Postat av: Madde

är det lagligt att visa samma JÄVLA bild i samma blogg tretusenfemhundramiljoners-trillijoners gånger?



DONT THINK SO!!!

2009-09-29 @ 07:30:16
URL: http://maaddes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0