!!!

Jaha, imorse rånades en värdedepå och jag kan inte bli annat än irriterad. Jag hatar sånt där. Samma sak när någon jävel får för sig att hoppa framför tåget. Jämt, jämt i rusningstrafik! Om man är så jävla TPL kan man väl ta livet av sig någon annanstans men inte bland folk. Tänk den stackaren som kör tåget.
Men i alla fall min buss kör i alla fall förbi Västberga varje morgon så det var bara att ta tåget. Kom försent gjorde jag också!


En lista på de femton mest effektiva ocht genomförbara metoderna.
  1. Nembutal
  2. Sömnpiller
  3. Opiater
  4. Drogcocktails
  5. Hängning
  6. Helium
  7. Tåg eller tunnelbana
  8. Hopp från hög plats
  9. Dränkning
  10. Engångsgrillen/kolgrillen
  11. Förblödning
  12. Plastpåse över huvudet
  13. Skjutvapen
  14. Uttorkning
  15. Hypotermi (frysa till döds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0