napish history

Jag hatar söndagar. Jämt svårt att sova.

Jag och sara hade träffat some guys på stranden. Party på grabbarnas senare på kvällen med dom. Det beställdes in ett antal shotar. Jag och shotar har nog aldrig kommit riktigt bra överrens. Jag vinglar fram till baren för att beställa en drink. Jävligt full och känner hur jag snart kommer få en hostattack. (Har nog aldrig i hela mitt liv varit så sjuk som jag var nere i ayia napa). Jag börjar hosta och spyr som en gris rätt på bardisken. Langar upp 10 euro på disken och springer därifrån utan drink eller sara. Tar en dusch på rummet, sminkar om mig, byter kläder och går tillbaka som ingenting har hänt. Jävligt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0