10 sakar ni inte visste om mig

1. Jag kan inte äta mat hos folk som inte har diskmaskin.
2. Jag älskar blodpudding med lingonsylt och keso.
3. Har ett antal jultraditioner som inte får brytas. T ex får inte dricka must innan första advent.
4. Jag hatar fula personer.
5. Hatar smulor i sängen.
6. Jag biter på naglarna
7. Är allergisk mot: stenfrukter (äpple, päron, plommon mm), pälsdjur, råpotatis, morötter, nötter, gräs & björk
8. Säger jämt vad jag tycker och tänker. (Inte jämt så jävla bra)
9. Lägger papper i toan innan ska kissa eller skita
10. Jag gråter minst en gång i veckan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag visste 7st saker så du får nog byta rubrik haha. Finns nog fler än jag som vet mer än du tror ;)

2009-09-29 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0