paus..

i städandet. Golvet håller på att torka. Jag har fan torkat över allt. Dammsugit, tvättat fönstret och torkat golvet. Skulle plocka fram alla julfilmerna. Jag samlar. Såg att det var något som saknades. Jo, mysteriet på greveholm. Fuck?! Lekat överallt men hittade inte filmen. Ringde till syrran och det visade sig att hon hade frågat mig om hon fick låna med den till skolan. Man kan ju inte direkt komma ihåg allt.

Min samling: Jul i kapernaum, en riktig jul, mysteriet på greveholm, kaspar i nudådalen, nu är det jul igen 1-3, ensam hemma 1-2, sunes jul, ett päron tiöö farsa firar jul, sunes jul, håkan bråkan, trolltider, tomten är far till alla barnen, när karusellerna sover, pelle svanslös, polarexpressen, julens hjältar, musses julafton, en lysande jul, en galen jul, julfritt, all i want for christmas, ronny & julia och klasses julkalender ligger snart i min brevlåda.
Det kan vara alla men har säkert glömt någon.

Favoriter: Tomten är far till alla barnen, nu är det jul igen 1-3 & mysteriet på greveholm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0