lövregn!!

Gick en sväng till västermalmsgallerian på lunchen. Kände mig stolt när jag gick därifrån och inte hade shoppat ett enda par skor. Provade ett par som jag blev jävligt sugen på men ny mobil kommer först. Man kan inte få allt här i livet. :)

Men i alla fall. Utanför jobbet stod två killar och blåste bort löv från gatan och tror ni inte att ena killen inte ser mig och jag får en dusch med löv över hela mig. Inte bara löv som följer med utan jord och en massa skräp från gatan. Jävla högtrycksmaskin! Kändes som hela jag skulle blåsa bort. Lövkillen ber så hemskt mycket om ursäkt men jag som i vanliga fall hade skrattat ihjäl mig och sagt att det var lugnt började nästan gråta.
Det är en dålig dag idag.


Bjuder på en bild från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0