torsdag

Var egentligen tänkt att rickie & jag skulle hem till pappa idag. Men eftersom han inte tagit nöff nöff sprutan & på mig rinner det ur näsan hela tiden så valde vi att skippa det. Alice är fortfarande så liten. Så ikväll har jag varit jätte ledsen över att inte kunna träffa henne eller Bosse. Brukar säga Bosse till Jenny. Har gjort det enda sen hon varit liten och det gör alla i familjen. Vet faktiskt inte varför.

Så ikväll blev det pizza för mig och r. Kollat på BL, stått på crosstrainern & gjort situps (inte smart), Mammas pojkar och nu blir det filmen som jag skulle sett igår.


Det är så här jag springer omkring på jobbet bland kunderna. Uppknäppta brallor och vetekudde. Fan har man mensverk så har man!!!


Bennevento is the shit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0