skit information

Har egentligen inte lust att skriva Är typ död. Jag tror jag är allergisk mot rickie. När jag sover själv sover jag hur bra som helst! Men när han ligger bredvid och flåsar mig i nacken är jag helt död på morgonen. Kanns som jag inte har sovit något alls.

Igår blev det mys framför tv:n med rickie. Somnade stax efter idol medans han var vaken och störde mig. Fuck u!

Lördagskvällen har jag spenderat ihop med emelie. Hon skulle egentligen tonat mitt hår men vågar inte. Väljer sanne istället.
En snabbis till MAXI och handlade lite. Schampo, balsam, ostbågar, chips, ljus, julmust & en reflex. Fattar inte varför. Kände att jag behövde en.
Vi kollade på nu är det jul igen.

Aja, färdig skrivet. Tillbaka till gossip girl

Kommentarer
Postat av: malin och erika

gossip girl is the shit

2009-11-15 @ 14:11:59
URL: http://bloggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0