en julsaga

Imorgon har jag lurat med rickie på bio. En julsaga 3D ska vi se. Han vet inget än. Jo han vet att vi ska på bio men inte vilken film. Han tycker det är jobbigt att vara tillsammans med mig under julen har han sagt. Han tycker jag är krävande och har konstiga traditioner.

Jag trodde på tomten jätte länge. Jag skrev önskelista och skickade till tomten och ställde ut gröt dagen innan julafton i flera år. (Gör det fortfarande men det är för att småttingar hemma tror på tomten). Det var väl när jag var 10 år och klasskompisarna sa att tomten inte fanns och jag vart jätte ledsen och gick hem till mamma och grät. Efter där någon gång slutade jag tro på tomten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0