bilen kör av sig själv

Grisbilen är trasig så därför har jag kört omkring med en Seat som är betydligt bättre än grisen. (Trodde jag). Igår när jag var ute och körde började bilen typ hacka eller hoppa liksom. Och det gick typ inte att gasa så jag vart så jävla lack. Gasen i botten och tror ni inte pedal-fan fastnar och bilen gasar av sig själv?! WTF?!?!?!
Panikbromsar och kör av vägen, vänder och kör hem igen... Skakis...

Ringer pappa men han säger att det är lugnt. Det är inge farligt om den hoppar.. What?! :O Aja, jag och rickie tar bakvägen till skärholmen fall om det skulle hända något med bilen är jag i alla fall inte ute och kör på motorvägen.


Kommentarer
Postat av: Madde

funderat på att panta körkortet?!?! Är inte din grej de där..

2009-11-27 @ 10:54:07
URL: http://maaddes.blogspot.com
Postat av: Sara

HAHAHAHA tycker synd om dig mickan, alltid är de nått med bilarna. <3

2009-11-27 @ 11:19:42
URL: http://saramjonasson.blog.se
Postat av: Emelie

Du har ju sån jävla otur vännen haha!

2009-11-27 @ 13:52:12
Postat av: Sanne

jag håller med madde! haha, michan du är så underhållande!

2009-11-28 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0