i'm back

2 dagars festande + 1 dag barnvakt + 1 dag filmkväll = 4 dagars ledighet.

Känns som att jag har varit ledig jätte länge. Hur skönt som helst.

I onsdags var jag barnvakt åt min lillasyster. Hon åt donken, köpte godis och hyrde film. Men hon somnade i soffan innan klockan 8 så jag fick en rätt lugn onsdag med Rickie.

Torsdagen grillade vi hemma hos Lindblom men fick i mig allt för mycket vin så jag gick och la mig innan 11 för att slippa ropa på Ullrick.

Fredagen var det lite party hemma hos Blom, alltid lika trevligt!

Lördag blev det soffan nästan hela dagen. Kollade på Tusensegabröder. Även fast den är hur seg som helst kan man inte sluta titta. När vi kollat klart på serien fick det bli filmen och jag blir alltid lika blödig av den filmen. Fattar liksom inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0