disco

...bowling igår kväll på Heron kl 23:00. Jag kom sist första serien? Heter det så? Men i alla fall, slutade på typ 47 poäng. (Inte bra) Men jag lyckades lyfta mig jävligt mycket andra och slutade med att jag vann. Skuttade omkring som ett litet barn!

Bowlingen var nog inte det roligaste på kvällen. Bea, Rickie och jag skulle hämta Ante i Älvsjö? Årstaberg? Västberga? när han slutade jobbet. Virade omkring i Älvsjö först, ut på motorvägen av någon konstig anledning, svängde av mot lilla essingeöarna (hade åkt tog för långt), tillbaka till ävsjö, missade avfarten och hamnade i Ormskärr? Det tog oss 45 jävla minuter att hitta till Martin Olsson i Älvsjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0