tröööööööööööööööött

I onsdags var det tullinges tur att få springa ut men gud vad jag tyckte synd om dom ich mig själv när jag vaknade och spöregnade ute... Men det sprack faktiskt upp senare under dagen och Emelies mottagning var toppen bra.
Var lite smått sugen på skivan på kvällen men bestämde mig i alla fall för att inte gå. Sängen lockade mer.

Idag fredag är det sjödals tur (känns aldrig som det tar slut) Ska inte på något utspring men ska däremot på mottaning hem till min barndomsvän Sofie. Får se om jag hakar på slutskivan eller om det blir en hemmakväll bara.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uppdatera bloggen för fan kvinna!

2009-06-12 @ 16:17:04
URL: http://muftig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0