frissan

Idag ska jag klippa och färga håret. Det ska verkligen bli så skönt. Älskar när någon håller på med håret och grejer.
Mina ljusa slingor vart inte så bra när vi gjorde det hemma så det är därför jag tänker gå till sanne. Henne kan man lita på. Eller?! madde?
Sen ska jag försöka skynda mig eftersom att jag igår bestämde för att göra överraskningsmiddag till rickie ikväll eftersom det är sista kvällen vi äter själva innan min familj kommer hem.  Hoppas han äter något på dagen för det kommer bli sent...


sanne

Kommentarer
Postat av: Madde

du är bra knäpp du, vet du de!? Men jävligt rolig och underbar också! Det kommer sluta med att du inte har något hår kvar ;) PUSS

2009-07-10 @ 14:16:51
URL: http://maaddes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0