god fortsättning

Nyårsafton började med middag med familjen. Madde och Sara kom sen och hämtade mig så åkte vi till folkets för att gå på fest och det var en av dom tråkigaste nyårsfester jag varit på. Efter 12 slaget åkte jag vidare på en annan fest som var betydligt roligare. Kom väl hem vid halv 4 och då somnade jag på en gång.
2 stjärnor

Nyårsdagen var mindre rolig. Vaknade vid halv 9 och vart helt täppt i näsan, halsont, svårt med andningen (förkylnings astma) och feber. R sa att jag var fyllesjuk men jag har faktiskt känt mig dålig i några dagar. Så han hade fel.
På efter middagen hyrde jag två filmer som jag och R skulle se på kvällen. Överraskning! Han blev glad och berättade om och om igen hur bäst jag var, att han aldrig skulle kunna få någon bättre än mig och lalala. (SMÖR) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0