fri som en fågel

Idag är jag på jobbet. Känner mig inte så pigg direkt men det går bra det här.
I helgen blir jag R-fri, ska faktiskt bli riktigt riktigt skönt! Jag kan inte sova bredvid den människan längre. Han snarkar, hostar och klänger! I natt gick jag in och la mig i syrrans säng eftersom hon ändå var hos pappa. Rickie ska till landet i helgen så kommer han väl aldrig att bli frisk. KLANT!

Jag har troligvis en jävla virusinfektion i kroppen, typ influensa antar jag så jag ska faktiskt bara ta det lugnt i helgen. Sanne pratade om stan imorgon och då hoppas jag att hon menade att vi skulle dit på dagen. Ikväll blir det ialla fall en lugn hemmakväll med sex and the city.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Michan jag jobbar ju på dagen knasboll! Men det är bättre att du blir frisk..

2009-01-23 @ 10:49:42
URL: http://sannemaria.blogg.se/
Postat av: mickan

vad skulle vi göra i stan på kvällen då? :P

2009-01-23 @ 12:06:16
URL: http://michaelaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0