trött

Gjorde två repetionsprov igår efter jobbet. (Underkänd på båda) Kommer aldrig klara det där jävla teoriprovet!
Åkte sen till Skhlm med Madde. Jag var helt slut. Var inte alls sugen på det men vad gör man inte för sina vänner?
När jag kom hem sjöng jag och lillasyster Singstar Disney men jag var trött och ville lägga mig i sängen och titta på vuxenfilm (Sex and the city). Det ville tydligen hon också så där låg jag och min lillasyster på 4 år och tittade på SATC.
Hon somnade så det fick bli att bära in henne till hennes säng sen när jag skulle sova.


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är väl bara fööör underbar!

2009-02-18 @ 09:50:57
URL: http://maddes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0