snö kaos!!

Igår när jag skulle köra hem emelie såg jag ingenting! Absolut ingenting!! Det var helt galet och fan vad läskigt det var. Det snöade som fan, halt, dimma och blåste. Jag kan ärligt talat säga att jag växlade mellan 2an & 3an hela vägen hem till henne.

Men idag är det värre kan jag lova. Det är väl inget konstigt att det kommer snö i sverige. Varför blir alla så chockade varje år då?! Ingenting fungerar som det ska.

Min morgon: Skotta snö, borsta av bilen, skrapa rutorna, bilen startar inte, larmet går på, går inte att stänga av, börjar gråta, går till bussen, alla bussar är inställda, går i halv meter snö till tåget som tar 25 min, ingen känsel i tår, ben, händer eller ansikte, försenat tåg, försenad buss & sen var jag på jobbet KVART ÖVER 9 ISTÄLLET FÖR KL 7!!!


igår

igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0